" Negatywne działanie, które wykonałeś, powraca teraz i wnika w Ciebie,
ponieważ dźwięk współbrzmi z hasłem, który go wytworzył a odbicie współgra z formą."
- Budda o karmie


niedziela, 27 kwietnia 2014

...Shinybox Fit and Shape kwiecień 2014...

...Postanowiłam zrezygnować z Glossyboxa i kupić jedno pudełko Shinybox. Wcześniejsze edycje były niezłe, więc miałam wysokie oczekiwania. Jak to bywa, dość srogo się zawiodłam. Firma bombardowała mnie codziennymi mailami jakie to pudełko będzie super, niestety nie jest. Edycja kwietniowa Glossy podobała mi się o wiele bardziej. W pudełku znalazłam :


  • Diamentowy krem liftingujący na dzień - Clarena
Clarene bardzo lubię i z miłą chęcią wypróbuje krem.
  • Ampułka antycellulitowa - Syis
Kpina - po prostu. Jedna mała ampułka, mam ją sobie użyć na jedno udo? Jak dla mnie niewypał, jak mam wyrobić sobie o niej zdanie skoro jest tylko jedna a żeby zauważyć jakąś poprawę trzeba takie produkty stosować dłużej. Nie wspominając że to edycja limitowana, stworzona tylko dla Shinybox. Ściślej mówiąc - nawet jak mi się spodoba to kupić jej nie będę mogła. 
  • Antyperspirant Aloe Vera - Rexona
Nie lubię antyperspirantów w "psikaczu", ale wypróbuję. 
  • Lakier i ozdoby do paznokci - Donegal 
Następny niewypał. Idzie wiosna a ja dostałam Sylwestrowy kolor lakieru. 
  • Oliwkowy żel pod prysznic i gąbka z lufty - Mythos
Dużo o tej firmie słyszałam. Zawsze chciałam spróbować tej firmy. Teraz mam okazję. 
  • Zestaw kremów do twarzy i ciała - Synchroline
Nie znam i nigdy nie słyszałam o ich produktach. Chętnie wypróbuje. 

W środku można było znaleźć oczywiście pełno rabatów


Bardzo zawiedziona jestem Shinyboxem. Anulowałam subskrybcję i już raczej nie wrócę do pudełek z tej firmy. 

4 komentarze:

  1. Niestety, ale w tym miesiącu glossy wypadł lepiej:(

    OdpowiedzUsuń
  2. kiepskie to pudełko
    rexona i to ma być ekskluzywne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...Mega ekskluzywne :d mi chce sie po prostu smiac z tego wszystkiego...

      Usuń
  3. wtf :/ nie wygląda to fajnie :( a tak sie cieszyłaś

    OdpowiedzUsuń