" Negatywne działanie, które wykonałeś, powraca teraz i wnika w Ciebie,
ponieważ dźwięk współbrzmi z hasłem, który go wytworzył a odbicie współgra z formą."
- Budda o karmie


poniedziałek, 11 sierpnia 2014

...Zakupy oraz prezenty po raz ostatni :D...

...Witam Cię bardzo serdecznie, przed Tobą ostatni post zakupowy. Podczas mojej wizyty w Norwegii kupiłam i dostałam sporo rzeczy, część z nich już pokazywałam w poprzedniej notce.
Ostatnia tura zakupów :

LUSH
  • Peeling Rub Rub Rub 
  • Odżywka do włosów Happy Happy Joy Joy 
Gratisy od LUSHa 
  • Odżywka do ciała African Paradise, którą używa się pod prysznicem (jest cudowna!)
  • Balsam do ciała Dream Cream
  • Dezodorant w formie stałej Aromaco 
  • Mydło do twarzy Fresh Farmacy 
  • Serum do rąk w formie stałej 

Od mamy dostałam świetny, bardzo letni zapach od DKNY. 

Bartek kupił mi dwie odżywki bez spłukiwania
  • Odżywka do włosów matowych oraz łamliwych 


  •  Odżywka do włosów cienkich, płaskich i zniszczonych 


To wszystko na dziś, buziaczki :D

2 komentarze:

  1. Fajne produkty,zapach bardzo lubię :) a na Lusha mam wielką ochotę,szczególnie na pasty do twarzy

    OdpowiedzUsuń
  2. Musisz napisac cos o tym dezodorancie w formie stałej ;o jestem bardzo ciekawa czy dziala :*

    OdpowiedzUsuń