" Negatywne działanie, które wykonałeś, powraca teraz i wnika w Ciebie,
ponieważ dźwięk współbrzmi z hasłem, który go wytworzył a odbicie współgra z formą."
- Budda o karmie


piątek, 13 marca 2015

…Zapupy z LUSHa stacjonarnego + prośba o głosy w konkursie Glamglow u Ines Beauty :)...

Zapraszam Cię na zakupy ze stacjonarnego sklepu LUSHa w Norwegii. Zawsze przy okazji wizyty w Bergen zaopatrzam się w produkty tej marki. LUSHa bardzo ale to bardzo lubię i miałam ich już sporo.

W LUSHu uwielbiam ich dbałość o środowisko oraz walkę z testowaniem produktów na zwierzętach. Uważam, że jest to sprawa nadrzędna i staram się produktów nietestowanych kupować jak najwięcej.
Dość gadania, pora na spowiedź :D


  • Czyścik do twarzy Let The Good Times Roll 

  • Tonik do twarzy Tea Tree Water 
  • Produkt do masażu Each Peach (And Two's A Pair)
  • Produkt do masażu Wiccy Magic Muscles 
  • Produkt do masażu Snow Fairy Sparkle

Próbki:
  • Mask of Magaminty 
  • Krem Celestial
  • Krem Imperialis 


To wszystko buziaczki :)


Na koniec mam wielką prośbę - dostałam się do dalszego etapu w konkursie u http://inesbeauty.pl. Bardzo proszę o głosy (mój numer to 10) moje hasło to : "And the Oscars goes to…. Titanic, gdzie główną rolę zagrała maska Youth Mud Mask firmy Glamglow". Dla osób głosujących również przewidziana jest nagroda. Jeśli macie ochotę i chciałybyście mi trochę pomóc to będę baaardzo wdzięczna! Oto link do notki gdzie można głosować http://inesbeauty.pl/najnowsze-wpisy/oskarowy-konkurs-glamglow-czas-zaczac-glosowanie/

Z góry dziękuję :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz