" Negatywne działanie, które wykonałeś, powraca teraz i wnika w Ciebie,
ponieważ dźwięk współbrzmi z hasłem, który go wytworzył a odbicie współgra z formą."
- Budda o karmie


piątek, 17 stycznia 2014

...Balsam odbudowujący na zniszczone końcówki z Yves Rocher...

...Witam, w dzisiejszym poście trochę o Balsamie na zniszczone końcówki firmy Yves Rocher. Swój balsam dostałam od mojej siostry już jakiś czas temu - a dokładnie w sierpniu. Od tej pory staram się używać go dość regularnie, niestety nie zawsze z dobrym skutkiem, bo najzwyczajniej w świecie zapominam o tym.

W cenie regularnej dostaniemy ten produkt za 25 zł, teraz jest promocja i można go mieć za 13 zł. Na pierwszy rzut oka gabaryty są niewielkie, bo tylko 50 ml. Gdy zaczynamy go używać okazuje się, że to jednak całkiem sporo. Wystarczy niewielka ilość aby pokryć włosy. Ja używam go na włosy od wysokości uszu do samego końca.




To, co mnie urzekło w tym produkcie to zapach - piękny i owsiany. Ja mam duży sentyment do tego zapachu, ale wiem że nie każdy go lubi.  Konsystencja jest jak najbardziej balsamowa, średnio gęsta. Produkt nadaję się do użycia przez 12 miesięcy od otwarcia.


Z opisu producenta dowiedzieć się możemy, że

  • 96% składników jest pochodzenia naturalnego
  • Zawiera w sobie mleczko z owsa bio i olejek z migdała
  • Nie zawiera silikonu ani sztucznych barwników
  • Nie zawiera parabenów

Jeśli chodzi o jego działanie to może wielkiego szału nie robi, ale widocznie "porządkuje" nasze włosy, wygładza je i nadaje im pięknego zapachu.


Ja jako maniaczka wszelkiego rodzaju odżywek, masek oraz balsamów do włosów na pewno jeszcze wrócę do niego. A Tobie jak się on podobał? Używałaś już go może?

A na koniec wyznanie ...


3 komentarze:

  1. uwielbiam go, uzywam go tak czesto, a dalej mam go sporo :) Kocham zapach i kupie ponownie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że balsam sprawdził się u ciebie :)
    Ja problemu z końcówkami nie mam, więc narazie nie będę miała okazji wypróbować ten kosmetyk...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja droga, nie robiłam jeszcze recenzji tej paletki z Benefit, ale chętnie odpowiem na twoje pytanka :-)

      Usuń