" Negatywne działanie, które wykonałeś, powraca teraz i wnika w Ciebie,
ponieważ dźwięk współbrzmi z hasłem, który go wytworzył a odbicie współgra z formą."
- Budda o karmie


wtorek, 17 czerwca 2014

...Szampony LUSH - Trichomania, Daddy O oraz konkurs (do wygrania szampon LUSH)...

...Jakiś czas temu pisałam o szamponach w kostce marki LUSH. Możesz o nich poczytać Tutaj. Dzisiaj pora na aktualizację.

Szampony w stałej formie

  • Trichomania 

Pachnie kokosowo i bardzo go lubię. Jeśli ktoś nie miał nigdy styczności z szamponami w formie stałej może to być dla niego lekki szok. Szamponu używa się na mokre włosy - po prostu szamponem pociera się włosy do wytworzenia piany. Kostkowe wersje szamponów są mega wydajne, mają jednak dla mnie dwa duże minusy - po pierwsze cena a po drugie  bardzo agresywne mycie. Wg. mnie nie są to szampony do codziennego stosowania! Ale już raz na tydzień będzie ok. 


Szampony w płynnej formie

Wszystkie inne oprócz Daddy O pachniały wg. mnie niezbyt ładnie. Zdecydowałam się na niego ze względu na kolor oraz przeznaczenie (do włosów blond).
  • Daddy O 

jest to szampon przeznaczony dla blondynek, lecz nie tylko one mogą go używać. Mnie najbardziej zaintrygował kolor szamponu, który jest - fioletowy. Za każdym razem mycia nim włosów patrzę na spływającą wodę i jestem urzeczona. Wracając do tematu - szampon ten ma zapobiegać blaknięciu koloru. Ja nie wierzę w tego typu cuda, ale na prawdę zauważyłam że kolor nie spiera się tak szybko. Jedyny minus jaki w szamponie widzę to to, że jak się dostanie do oczu to okrutnie piecze. Ach no i oczywiście cena. 



A teraz coś co tygryski lubią najbardziej - konkurs! Mam dla jednej z Was połowę mojego zapasu szamponu Trichomania. Nie jestem pewna czy któreś z Was przypasuje ten szampon, ale może warto spróbować. Zasady są proste jak drut - wystarczy być publicznym obserwatorem mojego bloga oraz napisać pod tym postem komentarz. W komentarzu proszę o maila oraz pod jaką nazwą mnie obserwujesz. Konkurs potrwa tydzień. Jeśli chcesz zwiększyć swoje szansę umieść mnie w blogrollu. 


Przyklad:
1. Obserwuje jako : Pauloszka
2. Mail: paulinka112214@wp.pl
3. Blogroll : Tak (podaj link) lub Nie 

Powodzenia :D

5 komentarzy:

  1. W życiu nie miałam mydła w kostce. :D Może być to ciekawe doświadczenie. :D
    Ten drugi szampon ma śliczną, fioletową barwę. ♥

    1. Obserwuje jako : Fabryczna
    2. Mail: fabryczna23@onet.eu
    3. Blogroll : Tak http://zakupowafabryczna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śmiesznie wygląda, kiedyś się zastanawiałam nad szamponem w kostce z Bomb Cosmetics, ale póki co na zastanawianiu się skończyło;)

    Obserwuję jako Ewelina K
    secretaddiction86@gmail.com
    Blogroll tak

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie miałam szamponu w kostce, ani nic z Lush-a, a chętnie bym wypróbowała :)

    1. Obserwuje jako : zaczarowanaa
    2. Mail: zaczarowanaa.fashion@gmail.com
    3. Blogroll : Nie

    OdpowiedzUsuń
  4. 1. Obserwuje jako : koosmetycznie
    2. Mail: asia91@interia.pl
    3. Blogroll : Nie

    OdpowiedzUsuń
  5. 1. Obserwuje jako : Adrianna Karpowicz
    2. Mail: adriannakarpowicz@gmail.com
    3. Blogroll :

    muszę się przyznać, ze pierwszy raz widzę, szampon w takiej formie O.o

    OdpowiedzUsuń