" Negatywne działanie, które wykonałeś, powraca teraz i wnika w Ciebie,
ponieważ dźwięk współbrzmi z hasłem, który go wytworzył a odbicie współgra z formą."
- Budda o karmie


wtorek, 11 lutego 2014

...Dysk przenośny 500BG My Passport Ultra - WD.

...Mój ukochany jest zdecydowanie ukochany :D Od jakiegoś czasu pobąkiwałam, że chcę kupić sobię dysk przenośny. Jego koszt to ponad 200 zł, więc pobąkiwałam, ale nie kupiłam i całkiem zapomniałam o nim. Jednak mój Misio nie zapomniał i któregoś dnia wręczył mi 500 GB dysk. Co prawda moim marzeniem był dysk w kolorze białym, ale Misio powiedział że ta firma nie miała takich kolorów.


Kolor określany jest jako czerwony, ale szczerze to pod światło jest to róż! Nie wiem w sumie co mam o nim napisać. Bardzo odpowiada mi jego pojemność, bo 500BG to bardzo dużo i wiem, że bardzo dobrze je wykorzystam. Poprzenosiłam sobie zdjęcia oraz filmy, których mam pełno na komputerze. Dysk jest mały, można go nosić w torebce nawet. Dołączony do niego był czarny pokrowiec oraz kabel USB. Rozmiar dysku to 2,5 cala. Dysk jest bardzo szybki, bo posiada USB 3.0, co oznacza że przenoszenie jest mega szybkie.





Dysk przenośny to swego rodzaju kopia zapasowa i wiem że jest ona potrzebna na wypadek gdyby coś się stało z plikami z komputera. Gdybym utraciła moje zdjęcia to przeżywałabym to z miesiąc. A czy Ty masz dysk przenośny lub chciałabyś go mieć?

A na koniec bazgroły :D





2 komentarze:

  1. Wlasnie o tym dzisiaj myslalam! Juz od dawna chce kupic sobie dysk przenosny bo mam pelno rzeczy na kompie i nie chce ich miec tutaj tylko na dysku. W jakim sklepie Bartek kupil? Ile dokladnie kosztowal i jakie inne kolory sa? :*

    <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. …A wiec tak dysk zostal kupiony na allegro za ok 220 zl a jesli chodzi o kolory to jest czarny, niebieski, srebrny i ten moj niby czerwony ale rozowy :D...

      Usuń