" Negatywne działanie, które wykonałeś, powraca teraz i wnika w Ciebie,
ponieważ dźwięk współbrzmi z hasłem, który go wytworzył a odbicie współgra z formą."
- Budda o karmie


środa, 12 lutego 2014

...Post poświęcony Doctorkowi...

...Kocham mojego psa! Też tak masz?

Doctorek urodził się w miejscowości Turew (niedaleko Poznania) 30 czerwca 2012 roku. Z Bartkiem pojechaliśmy po niego 1 września i od tego dnia nasze życie zmieniło się na lepsze. Nigdy nie przypuszczaliśmy że taka mała biała kulka może tak uzależnić. Doctorek jest bardzo grzecznym i miłym psem, lubi dzieci i inne zwierzęta. Jak tu go nie kochać?

Jedno z pierwszych zdjęć białaska

Doctorkowe Love, czyli co Doctor lubi :

  • Smakołyki, najlepiej z Brit Care 
  • Spacery - jak na taką kruszynkę jest w stanie sporo przejść 
  • Swoje zabawki - W szczególności Mariana oraz Pana Sowę
  • Ludzkie jedzenie - chlebek z masełkiem, jajko na twardo, marchewka, jabłuszko
  • Zabawa i wariowanie z Bartkiem 
  • Jazda samochodem 
  • Spanie 
  • Ludzi, którzy poświęcają mu swoją uwagę 
  • Nosy - dosłownie każda zabawka ma zaatakowany nos :D to pierwsza część jaką odgryza 
  • Kulki EOS - ma totalnego świra na ich punkcie, poprzednio miałam smak truskawkowy teraz mam kulkę zieloną, w obu przypadkach uważa je za swoją własność i bardzo się denerwuje gdy nie chce mu jej dać 
Kulka jest moja! Dobrze że tutaj ma puste opakowanie, bo uwierzcie pełne pasowało mu jeszcze bardziej

Doggi z Panem Sową
W ogrodzie bawię się najlepiej

Mój nos i go odgryzę!



Doctorkowe NIELove, czy czego Doctor nie za bardzo lubi:
  • Kąpiel 
  • Obcinanie pazurków
  • Czyszczenie zębów 
  • Zostawianie samemu w domu
  • Weterynarza
  • Czesanie 
A na koniec trochę wspomnień - Patycja pamiętasz ?



1 komentarz: