" Negatywne działanie, które wykonałeś, powraca teraz i wnika w Ciebie,
ponieważ dźwięk współbrzmi z hasłem, który go wytworzył a odbicie współgra z formą."
- Budda o karmie


poniedziałek, 24 marca 2014

...Stół do masażu Bello One Habys...

... Tak jak widać w temacie, postanowiłam kupić stół do masażu. Muszę ćwiczyć, a na zwykłym łóżku czy stole wygodnie nie jest. Zdecydowałam się na stół dobrej firmy, a ściślej mówiąc firmy Habys. Za stół zapłaciłam 655 zł plus koszty przesyłki 18 zł . Cena jest dość atrakcyjan, bo natrafiłam na promocje .Szerokość stołu to 70 cm, kolor to Vinyl 20 czyli taki ładny jasny kolor.  Stół ma nózki drewniane, zamówiłam go na allegro u dystrybutora marki Habys.





Dokupiłam do niego półwałek, poduszkę pod twarz oraz torbę do przewozu stołu. Zdecydowałam się na kolor latte, który jest ciemnym brązem. Postanowiłam te części kupić w innym kolorze, bo są to elementy które najszybciej się brudzą.





A więc teraz zapraszam na masaż, bo muszę ćwiczyć dłonie ;D A noże Ty Patrosiu chcesz skorzystac? ;DWybacz za zdjęcia, ale bardzo ciężko jest zrobić dobre zdjęcie takiej wielgachnej rzeczy :D

A na koniec piękne kolczyki Doroty


1 komentarz:

  1. No to bedziesz mogla cwiczyc na Mnie! :D Bardzo fajny kolor! a wygodny?

    Sliczne kolczyki :*

    OdpowiedzUsuń