" Negatywne działanie, które wykonałeś, powraca teraz i wnika w Ciebie,
ponieważ dźwięk współbrzmi z hasłem, który go wytworzył a odbicie współgra z formą."
- Budda o karmie


czwartek, 18 września 2014

...MAC - Tinted Lipglas oraz Marge's Extra Ingredients Quad ....

...Uwielbiam MACa. To jest fakt i nie wiem czy ktoś czy coś kiedykolwiek to zmieni. Gdy przeczytałam o kolekcji The Simpsons wiedziałam że mój portfel ucierpi na tym. Początkowo miałam kupić tylko Tinted Lipglass, jednak gdy zobaczyłam swatche paletek cieni miałam już duży kłopot żeby sobie wyjaśnić że nie potrzebuję kolejnych cieni, że mam podobne itp. Padło na :

  • The Simpsons Tinted Lipglass w kolorze Red Blazer 



Nie lubię błyszczyków - u mnie na ustach goszczą albo balsamy albo szminki. Jednak gdy zobaczyłam tą kolekcję wiedziałam że chociaż jeden będzie mój. Bardzo długo się zastanawiałam który kolor wybrać. Zdecydowałam się na Red Blazer i jestem bardzo zadowolona z niego. Na ustach prezentuje się naprawdę przyzwoicie. Ma fajny kolor, który nie jest mega nachalny, chociaż kolor oczywiście bez problemu można budować. 
  • Paletkę cieni Marge's Extra Ingredients Quad 




Jak ja się długo nad nią zastanawiałam! I szczerze to otwierając ją żałowałam że ją kupiłam. Było tak do pierwszego użycia - kolory są cudowne a aplikacja to bajka. Kolory można swobodnie budować. Wiadomo, że nie wszystkie kolory cieszą mnie w równym stopniu, ale ogólnie z palety jestem zadowolona.


I to byłoby na tyle z MACowych zakupów. 

3 komentarze:

  1. Paletkę bardzo lubię! A błyszczol piękny wybrałaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj podoba mi się:) raczej używam stonowanych kolorów,ale te robią wrażenie :) Błyszczyk cudny

    OdpowiedzUsuń
  3. wow ale super wygladaja ;o
    piekne kolory :*

    OdpowiedzUsuń