" Negatywne działanie, które wykonałeś, powraca teraz i wnika w Ciebie,
ponieważ dźwięk współbrzmi z hasłem, który go wytworzył a odbicie współgra z formą."
- Budda o karmie


środa, 17 września 2014

...Pierwsze spotkanie z Yankee Candle...

...Witam Cię bardzo gorąco. Dzisiaj chciałabym pokazać moje zakupy świeczkowe. Przy okazji wizyty w Toruniu odwiedziłam sklep z produktami Yankee Candle. Urzekła mnie mnogość oraz realistyczność zapachów. Na urodzinki dostałam dużą świece o zapachu bawełny (jest to jeden z moich ulubionych zapachów w ogóle). Ja jednak nie byłabym sobą gdybym nic nie kupiła. Zdecydowałam się na:

  • Kominek do palenia wosków

  • Wosk o zapachu Mandarin Cranberry 
  • Wosk o zapachu Turquoise Sky


a Ty znasz firmę Yankee Candle? A może masz już swoje ulubione zapachy? 

8 komentarzy:

  1. Ja ostatnio kupiłam black Plum blossom :) a ulubiony do tej pory bahama breeze i black cherry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Black Plum Blossom to mój ulubieniec ostatnich tygodni! Kocham go! <3

      Usuń
  2. a gdzie w Toruniu zakupiłaś? ja byłam wczoraj i tak sobie spacerowaliśmy z chłopakiem a ja oczami latałam po witrynach sklepów ale nic nie zauważyłam a chciałam niechcący wpaść na sklep ze świeczkami albo/i mydlarnię

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. …W galerii Copernicus, w sklepie Home&Gifts ;D...

      Usuń
    2. tam nie dotarłam ale przynajmniej wiem gdzie szukac :)

      Usuń
  3. Mnie ostatnio wzięła yanceemania, skupuję słoje i woski. Piękny kominek wybrałaś też na niego lukałam ale będę miała inny Gold&Pearl Mosaic :)

    OdpowiedzUsuń
  4. napewno pachna super. Nigdy nie spotkalam sie z tymi swiecami ale slyszalam duzo dobrego o nich :*

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam woski yankee candle! I az trudno byloby mi wybrac ulubiony zapach... Pierwsze, ktore przychodza mi do glowy to clean cotton, under the palsm, midnight yasmine, salted caramel, mango peach salsa i jeny, duzo innych :) ladny kominek wybralas :)

    OdpowiedzUsuń