" Negatywne działanie, które wykonałeś, powraca teraz i wnika w Ciebie,
ponieważ dźwięk współbrzmi z hasłem, który go wytworzył a odbicie współgra z formą."
- Budda o karmie


wtorek, 2 września 2014

…Małe zakupy Rossmannowe :)...

…Witam bardzo serdecznie, dziś przychodzę z malutkimi zakupami. Ostatnio udało mi się wybrać do Rossmanna. Chciałam głównie kupić odżywkę Garnier, ale jak to bywa wpadło mi w ręce troszkę więcej.

  • Odżywka z olejkiem z awokado i masłem karite - Garnier 
Ja się bardzo z tą odżywką polubiłam. Włosy są po niej miękkie i sypkie. 
  • Odżywka do włosów z morelą i olejkiem migdałowym - Garnier
Mam nadzieję, że polubię się z nią równie mocno co z tą wyżej. 
  • Płyn do higieny intymnej - Lirene
Nie miałam nigdy tego płynu, a poszukuję ideału. Jak na razie nic nie przebiło Nivea, może Lirene go pobije. 
  • Płatki kosmetyczne - Cleanic 
Moje ulubione. Już od dawna je stosuję i jestem mega zadowolona
  • Żel do mycia ciała i włosów niemowląt Baby Sanft - Hipp
Bardzo długo zastanawiałam się czy go kupić. Od pewnego czasu do 1szego mycia włosów używam szamponu dla dzieci Johnsons. Jednak Hipp ma lepszy skład. Bardzo jestem ciekawa efektów

To wszystko na dziś. Staram się nie kupować nic ostatnio, bo przejrzałam moje zapasy i jest tego multum. Muszę to wszystko zużyć :D

3 komentarze:

  1. Z ross rzadko się wychodzi z jedną rzeczą:)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie te odżywki nie sprawdzają się niestety ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam kilka opakowań płynu Lirene i jak dla mnie okazał się najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń