" Negatywne działanie, które wykonałeś, powraca teraz i wnika w Ciebie,
ponieważ dźwięk współbrzmi z hasłem, który go wytworzył a odbicie współgra z formą."
- Budda o karmie


niedziela, 21 września 2014

…Masło do ciała Buffy - LUSH...

…Dziś o wielkim zaskoczeniu jakim okazało się masło do ciała Buffy. Jakiś czas temu siostra kupiła mi to masło, ale nie chciałam go używać. Jak często u mnie to bywa uprzedziłam się do niego, zupełnie niepotrzebnie bo już po pierwszym użyciu został moim KWC.


Skład
W składzie masła znajdziemy ryż, mielone migdały oraz fasole azuki. Wszystkie sprawiają że nasza skóra staje się miękka, gładka i przyjemna w dotyku. Masło w składzie ma peelingujące składniki, które super złuszczają i pozwalają pozbyć się martwego naskórka.

Gramatura
Masło najczęściej znaleźć można w dwóch gramaturach : 90g oraz 200g. Ja posiadam tą drugą gramaturę, ponieważ uwielbiam ten produkt.

Sposób użycia 
Masła używamy pod prysznicem. Rozprowadzamy na skórze a później zmywamy. Bardzo polecam używać go po depilacji. Nie wiem czy też tak masz ale po depilacji często moje nogi są przesuszone oraz mam wrażenie że są jakieś takie dziwne. Po użyciu masła to wrażenie całkowicie znika

Zapach
I tutaj mamy najsłabszy punkt. Masło pachnie bardzo brzydko, jakoś tak jakby łopianowo. Jak dla mnie zapach jest odpychający. Jedno co jest dobre to to, że zapach całkowicie znika po zmyciu produktu.

Wygląd 
Masło do ciała ma postać dość pokaźnej kostki. Nie wygląda może jakoś mega zachęcająco, ale to nie o wygląd tutaj chodzi,ale o działanie, prawda? Najlepiej do niego dokupić metalowe kwadratowe pudełko, bo jak to z LUSHem bywa ten produkt również nie ma opakowania.

Ach, i najważniejsze : nie dopuszczajcie aby po użyciu masło zostawić mokre. Trzeba je lekko osuszyć, bo inaczej szybko rozwijają się na nim bakterie. 

A Ty znasz ten produkt? A może chciałabyś go wypróbować?

3 komentarze:

  1. Jakoś tak nie jestem wielką fanką marki Lush, dla mnie te kosmetyki są przekombinowane, to znaczy część z nich nawet działa, ale większość zwyczajnie mi śmierdzi, więc nie chcę używać czegoś, co śmierdzi... W przypadku tego masła w kostce też by tak było... To już wolę sobie nałożyć jakieś inne masło, które da podobny efekt i przynajmniej będzie ładnie pachnieć:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miała go kiedyś, ale zapach wydawał mi się ok. Może nie było zachwytów wielkich, ale też nie przeszkadzał szczególnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam :3 a Mi wlasnie sie zaoachh podoba i efekty sa super :)

    OdpowiedzUsuń