" Negatywne działanie, które wykonałeś, powraca teraz i wnika w Ciebie,
ponieważ dźwięk współbrzmi z hasłem, który go wytworzył a odbicie współgra z formą."
- Budda o karmie


czwartek, 11 września 2014

…Organizacja szufladek akrylowych :D czyli jak mieszka część moich kosmetyków...

…Post specjalnie dla mojej Patrosi:* od której na urodziny dostałam dwie komody akrylowe. Jestem z nich bardzo bardzo zadowolona. Chciałabym Ci dziś pokazać co i jak w tej komodzie poukładałam.

Zacznijmy od tego że miałam do dyspozycji 8 szufladek - 4 małe oraz 4 duże.
Całość prezentuje się tak :

Od góry zaczynając - w prawej szufladzie znajdziemy pigmenty od MACa oraz Duraline z Inglota, lewa szuflada zarezerwowana jest dla Fluidline.

Następna szuflada skrywa w sobie cienie w kremie od MACa oraz Maybelline. Znajdziemy tutaj również bazy pod cienie 

Trzecia szufladka to róże oraz rozświetlacz

Następne szufladki to szminki oraz błyszczyki, kredki i tego typu kosmetyki. 
Szufladka numer 5 to szuflada balsamów do ust (niestety nie wszystkie wchodzą na wysokość więc jest tutaj ich tylko część)
I ostatnia z szufladek - szczerze to jeszcze na nią pomysłu nie mam, obecnie znaleźć można tutaj próbki które chcę wykorzystać i pęseta z MACa.


A oto moja kosmetyczna półeczka :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz