" Negatywne działanie, które wykonałeś, powraca teraz i wnika w Ciebie,
ponieważ dźwięk współbrzmi z hasłem, który go wytworzył a odbicie współgra z formą."
- Budda o karmie


wtorek, 2 września 2014

...Zakupy MAC - Viva Glam oraz Baza do ust...

...Witam w comiesięcznym poście poświęconym moim zakupom w MACu.
W tym miesiącu postawiłam na usta. Ostatnio mój mężczyzna zaprosił mnie na randkę i z tego powodu postanowiłam ubrać usta w jeden z moich ulubionych kolorów, czyli fiolet od MACa (Heroine ściślej mówiąc). Oczywiście usta bardzo mu się podobały i wtedy to właśnie zapragnęłam mieć więcej szminek. Więcej różnorodnych kolorów. Oczywiście pomyślałam o MACu, bo ich szminki są nie do zdarcia. Jednak ceny w MACu odstraszają, nie mniej jednak postanowiłam stawiać teraz na szminki i usta, a nie jak to było do tej pory na cienie i oczy.

Ależ się rozpisałam... Jesteś jeszcze ze mną? No to startujemy z malutkimi zakupami

  • Baza do ust Prep + Prime Lip


     Baza przyjmuje formułę przeźroczystego balsamu. Nie ukrywam że coraz częściej ostatnio mam przesuszone usta. A jeśli na suche usta nałożymy szminkę wyglądają one okropnie, nie chcę podkreślać suchych ust dodatkowo szminką. Kupiłam tą bazę, aby pomogła mi przygotować usta pod szminkę. Użyłam jej kilkakrotnie od zakupu i jestem nią totalnie zachwycona!

  • Szminka Viva Glam Rihanna





    Klasyka sama w sobie. Zawszę chciałam mieć czerwoną, uwodzicielską i głęboką czerwień. I niewątpliwie Viva Glam taka właśnie jest, mam tylko nadzieję że będzie u mnie dobrze się sprawdzać. 


Teraz zwracam się z dużą prośbą do dziewczyn które MACowe produkty do ust znają. Mianowicie : czy uważacie że do szminek powinnam dokupywać kredki do ust? Czy wg Was efekt szminka + kredka jest trwalszy, ładniejszy? Bardzo proszę o odpowiedz. Nie mam salonu MAC blisko a nie chcę niepotrzebnie wydawać pieniędzy.
Buziaczki :*

5 komentarzy:

  1. Cudny kolor, szminek MAC-a nie używam, więc nie doradzę, ale baaardzo kusi mnie baza:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. …Ja sie bardzo dlugo nad nia zastanawialam, ale po pierwszym uzyciu wiedzialam ze dobrze zrobilam kupujac ja...

      Usuń
  2. Mam Prep+Prime, ale zawsze o nim zapominam ;) Viva śliczna!
    Co do kredek, to one trochę przedłuzają trwałość pomadki, ale chyba niezbędne nie są :)

    OdpowiedzUsuń