" Negatywne działanie, które wykonałeś, powraca teraz i wnika w Ciebie,
ponieważ dźwięk współbrzmi z hasłem, który go wytworzył a odbicie współgra z formą."
- Budda o karmie


poniedziałek, 30 grudnia 2013

...All I want is SZCZOTKA DO MYCIA TWARZY...

...Cześć Patrosiu, ostatnio troszkę siedzę w filmikach na youtube i oglądam filmiki odnośnie szczotek do mycia twarzy i muszę powiedzieć, że... CHCĘ JA PRZESTRASZNIE!!!
Bardzo fajne recenzje słyszałam o szczoteczce Clarisonic oraz Philips. W recenzjach panie mówią, że cera jest naprawdę czysta, zniknęły okropne wągry, które nie mogą opuścić mojego noska. Szkoda, że nie mogę sobie pozwolić na takie cudo... A Ty słyszałaś o tym?...

2 komentarze:

  1. Tak, ja chce ja strasznie :( chce Clarisonic Mia :( mam nadzieje ze bede mogla sobie na taka pozwolic, wiem ze w Sephora sprzedaja :(


    Kochham Cie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. ...Ja chce Mia 2 ;( ale drogie sa :/...

    OdpowiedzUsuń