" Negatywne działanie, które wykonałeś, powraca teraz i wnika w Ciebie,
ponieważ dźwięk współbrzmi z hasłem, który go wytworzył a odbicie współgra z formą."
- Budda o karmie


wtorek, 17 grudnia 2013

...Kradzież ;D...

...Cześć Maleńka, dziś chce Ci pokazać co udało mi się przywłaszczyć w piątek. Kąpiąc się i szykując się do szkoły w łazience Bartka zobaczyłam że jego Mama ma miniaturkę jeden z moich ulubionych kolekcji z Yves Rocher - Tradition de Hammam. Jest to linia z glinką marokańska i moim zdaniem cała kolekcja jest bardzo fajna, chociaż zapach nie każdy lubi. Ja akurat należe do osób, którzym ten zapach się podoba. Więc sama rozumiesz, że nie moglam nie zabrać z tej łazienki tego cuda. Ukradłam balsam odżywczy z olejem arganowym i kwiatem pomarańczy i mam go teraz w torebce i nikt mi go nie odbierze.

Tradition de Hammam



To cudeńko sluży mi jako krem do rąk, bo nie mam żadnego w torebce. Oczywiście po chwili do wszystkiego, czyli tej bezczelnej kradzieży sie przyznalam ;D i na szczęście dostałam pozwolenie na zabranie miniaturki ze mna. Wiem że jeśli się nie mylę, Ty miałaś odżywkę z tej serii... Jak sie sprawdza? Lubisz ten zapach?...






2 komentarze:

  1. hahaha :D Paula :D co na to mama Bartka?
    Tak mam ta maseczkę i ślicznie pachnie, używam jej na włosy bo na twarzy Mi się nie sprawdza :) Jak będziesz chciała to mogę Ci oddać ponieważ jej tak bardzo nie używam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. ...Ona pozwolila mi ;D bardzo to fajnie pachnie i bardzo ja lubie...

    OdpowiedzUsuń