" Negatywne działanie, które wykonałeś, powraca teraz i wnika w Ciebie,
ponieważ dźwięk współbrzmi z hasłem, który go wytworzył a odbicie współgra z formą."
- Budda o karmie


środa, 4 grudnia 2013

...Zmiana Bloga plus pędzle z Maca...


...Cześć Kochana, w dzisiejszej notce chciałabym Ci pokazać moje pędzle z MACa. Wybrałam sobie je na prezent z okazji świąt. Pędzle, które wybrałam to pędzle z limitowanej kolekcji Stroke of Midnight Brush Kit: Essentals. Zestaw zawiera 5 pędzli 2 do twarzy oraz 3 do oczu. Wszystkie pędzelki są zapakowane z kosmetyczkę
Numerki pędzli :
  • 193 SE
  • 168 SE
  • 239 SE
  • 212 SE
  • 217 SE


Pędzle Mac 

Aplikacja cienia czy korektora czy różu dzięki nim stała się banalnie prosta. Jestem z nich bardzo zadowolona :*
PS - zmieniłam adres bloga, bo tam wciąż miałam problem z wgraniem zdjęć :(...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz