" Negatywne działanie, które wykonałeś, powraca teraz i wnika w Ciebie,
ponieważ dźwięk współbrzmi z hasłem, który go wytworzył a odbicie współgra z formą."
- Budda o karmie


czwartek, 12 grudnia 2013

...Domek - szuflada czwarta...

...Cześć, dziś też pokażę Ci szufladkę...
Tym razem paznokciową - jest to szufladka, która jest dość spora, bo lubię lakiery do paznokci.
Do moich ulubieńców należy linia Eveline - Profesional Swiss recipe. Ci mali czarodzieje potrafią zrobić cuda z moimi paznokciami. I wiem, że Ty też bardzo je polubiłaś. W mojej szufladce są tez lakiery z kalendarza z Ciate, który pokazywałam Ci niedawno. Znajdziemy tutaj również pilniki, radełko, paski do manicure, kuleczki do manicure kawiorowego i dużo innych ozdób itp. To co mnie bardzo denerwuję, to to ze nie mam takich jakby małych pojemniczków, żeby to ładnie przetrzymywać... wrrrr :/. Jakbyś wpadła na coś takiego to mi proszę kup a ja się z Tobą rozliczę. Jak na razie trzymam to wszystko w kartonikach po kosmetykach, ale wiesz że ja muszę mieć to wszystko poukładane porządnie...
Szufladka z góry

Eveline - swiss recipe
Buźka:*...

1 komentarz:

  1. Ja niedlugo dodam cos o paznokciach :* musze wlasnie w PL sobie kupic rzeczy z Eveline do paznokci!
    Spoko jak cos zobacze to kupie :*

    OdpowiedzUsuń