" Negatywne działanie, które wykonałeś, powraca teraz i wnika w Ciebie,
ponieważ dźwięk współbrzmi z hasłem, który go wytworzył a odbicie współgra z formą."
- Budda o karmie


czwartek, 19 grudnia 2013

...Bourjous - Volume Gmalour Ultra Care + nasza choineczka :D...

...Cześć, prosiłaś mnie o recenzje mojej maskary z Bourjous. A więc oto i ona.
Swoją maskarę kupiłam w Rossmanie, kosztowała 39 zł. Jak na maskarę to może i sporo ale moim zdaniem jest to jedna z moich ulubionych. Wersja biała przeznaczona jest dla oczu wrażliwych, i ja takie zdecydowanie mam.





Nie szczypie, ma bardzo głęboki i ciemny kolor, który bardzo dobrze wygląda na oczach. Ogólnie jestem z niej zadowolona. Szczoteczka jest wykonana z normalnego włosia, nie wiem jak to nazwać ale nie jest to silikonowa końcówka.



Jedynym minusem jest to że mam wrażenie, że szybko wysycha.



Chciałabym również pokazać Ci naszą tegoroczna choineczkę, sama wpadłam na pomysł takiego jej ozdobienia. Mam nadzieję, że Ci się chociaż troszkę podoba.






2 komentarze:

  1. Musze chyba sobie kupic :* nie skleja rzes? ;*
    Sliczna ta choineczka ;o gdzie ona bedzie ogolem lezec? na biurku czy? Bardzo pomyslowa <3 to zywa czy?

    OdpowiedzUsuń
  2. ...Nie skleja rzes i ogolnie jest dosc ok. Choineczka lezy na drukarce w malym pokoju a drukarka lezy na biurku ;D jest to zywy cyprys, ktorego wsadzilam w koszyk, troche waty, swieczka brokat i jest ;D...

    OdpowiedzUsuń