" Negatywne działanie, które wykonałeś, powraca teraz i wnika w Ciebie,
ponieważ dźwięk współbrzmi z hasłem, który go wytworzył a odbicie współgra z formą."
- Budda o karmie


niedziela, 22 grudnia 2013

...Twój pierwszy Glossybox :D...


... Cześć Patrosiu zgodnie z obietnicą pokazuję Ci co jest Twoja niespodzianką... TA DAAAAAM ! Mam dla Ciebie w prezencie grudniowego glossyboxa, wiem że chciałaś mieć więc już teraz masz.
Pudełko wygląda tak:



Glossy Glossy





Zawartość jest pięknie zapakowana


I są w nim takie rzeczy:




Ja mam identyczny więc powiem Ci później co jest godne uwagi. Podoba Ci się?


Na koniec chciałam Ci pokazać kilka zdjęć z tego weekendu


Króliczek, którego widziałam w sklepie


Wszystkie króliczki



Pyszna kawka :O

Buźka:*...


2 komentarze:

  1. O jejciu Glossybox *.* Paulosiu :( dziekuje :* nie moge sie doczekac az go przetestuje :O
    Sliczny kroliczek, bardzo chce krolika bialego takiego ale alergia -.-

    Kocham Cie :* dziekuje :'(

    OdpowiedzUsuń
  2. ...Mi sie najbardziej podoba ten co w domku jest, na zdjeciu nie widac ale on sie tulil w tym domku z takim innym czarnym kroliczkiem <3...

    OdpowiedzUsuń