" Negatywne działanie, które wykonałeś, powraca teraz i wnika w Ciebie,
ponieważ dźwięk współbrzmi z hasłem, który go wytworzył a odbicie współgra z formą."
- Budda o karmie


sobota, 7 grudnia 2013

...Domek dla kosmetyków - szuflada do szufladzie :D...

...Cześć Maleńka, od dawna miałam Ci pokazać domek dla kosmetyków, który jest już skończony od dawana. Nie miałam tylko kiedy Ci go pokazać :( Mam nadzieję, że jednak mi to wybaczysz.
Pierwszą szufladką jaką chcę Ci pokazać jest szufladka z perfumami. Nie będę wypisywać wszystkich perfum, bo to bez sensu. Są tutaj tańsze perfumy, jak te z oriflame oraz jedne z moich ulubionych, czyli te z firmy Dior. Kompletnie je uwielbiam - to że są takie malutkie i nie zdążę się nimi znudzić. Uwielbiam miniaturki perfum !

Domek w całej okazałości, niestety zdjęcie jest kiepskie

Na samym dole Diorki te większe perfumy to oriflame
Niestety brakuje jednych z moich naj naj naj najulubieńszych, czyli hugo bossa - femme...

2 komentarze: