" Negatywne działanie, które wykonałeś, powraca teraz i wnika w Ciebie,
ponieważ dźwięk współbrzmi z hasłem, który go wytworzył a odbicie współgra z formą."
- Budda o karmie


środa, 18 grudnia 2013

...Wishlista :D...

...Cześć Patrosiu, czy tworzyłaś kiedykolwiek wishliste, czyli listę na której wypisujesz rzeczy, które chciałabyś dostać?

Ja od czasu do czasu tworzę taka listę, ale niestety raczej rzeczy w niej przybywa, niż ubywa...
Na mojej wishliście są przede wszystkim MACowe rzeczy. Uwielbiam tą markę i nie wiem czy kiedykolwiek będzie inaczej.

Jestem wściekła bo wykupiono mi szminkę, którą chciałam kupić z najnowszej kolekcji Riri <3 MAC Holiday, chciałam kupić kolor Riri Woo, który jest matową czerwienią. Niestety nie będę jej miała w swojej kolekcji....



Riri Woo

A co u Ciebie? Buziaki:*...

1 komentarz:

  1. Mam dosc spora wishliste z Lusha, Ziaji i lakierow do paznokci ;o
    Zaraz dodam notke co u Mnie :*

    OdpowiedzUsuń