" Negatywne działanie, które wykonałeś, powraca teraz i wnika w Ciebie,
ponieważ dźwięk współbrzmi z hasłem, który go wytworzył a odbicie współgra z formą."
- Budda o karmie


poniedziałek, 23 grudnia 2013

...Zaczynamy serie o lakierach do pazurków!...

...Cześć Patrysiu, tak się zastanawiałam co by Ci tutaj na tego bloga wrzucać i wpadłam na pomysł aby dodawać zdjęcia lakierów oraz pomalowanych paznokci. Jak już wiesz dostałam kalendarz adwentowy z Ciate i jest tam pełno możliwości na ozdobienie swoich pazurków.

Nie będę tej serii dodawać codziennie, bo nie maluję pazurków codziennie na inny kolor, ale jak będę już malować to będę dodawać zdjęcia.






Zacznę od tego, który obecnie mam na paznokciach.
Kolor PP161 - encore! (ang. bis!) jest czerwono-pomarańczowym cudeńkiem. Bardzo przypomina mi kolor jarzębiny, ale może to tylko mnie... Na paznokciach wygląda bardzo ładnie. Podoba mi się jego energia. Oprócz niego na dwa paznokcie użyłam lakieru z H&M - Spark Me Up.



Encore! Na paznokciach

Jak podoba Ci się lakier?...

1 komentarz:

  1. Faktycznie jak jarzębina ;o <3
    Ja juz chce malowac paznokcie ale ciagle zapuszczam :*

    OdpowiedzUsuń