" Negatywne działanie, które wykonałeś, powraca teraz i wnika w Ciebie,
ponieważ dźwięk współbrzmi z hasłem, który go wytworzył a odbicie współgra z formą."
- Budda o karmie


sobota, 28 grudnia 2013

...Ciate - boudoir...

...Dziś pokażę Ci lakier PP017 - Boudoir (ang. buduar) i nie można się nie zgodzić z faktem, że lakier jest luksusowy i elegancki. Boudoir to ciemna i intensywna czerwień.








Malowałam paznokcie tylko jedną warstwą lakieru i pokrycie jest bardzo dobre. Do mojej stylizacji dobrałam kawior z Ciate - Caviar metallic pearls silver. Uwielbiam pomalowane pazurki na ten kolor. Czuję się seksownie i bardzo kobieco.





 Buźka:*...

1 komentarz:

  1. Sliczny kolor :* ja tez uwielbiam czerwony na paznokciach! :* teraz akurat mam krwiste :) i fajnie ze tylko jedna warstwa :O


    Kocham Cie :*

    OdpowiedzUsuń