" Negatywne działanie, które wykonałeś, powraca teraz i wnika w Ciebie,
ponieważ dźwięk współbrzmi z hasłem, który go wytworzył a odbicie współgra z formą."
- Budda o karmie


środa, 25 grudnia 2013

...Mery Kristmass - czyli prezenty...

...Cześć, zrobiłam dla Ciebie zdjęcia moich prezentów. Chcę pokazać Ci prezenty które dostałam tylko ja, bo mam też sporo prezentów które dostałam z Bartkiem. Nie wiem jak chcesz to mogę Ci je pokazać w następnej notce.


Ogólnie dostaliśmy sporo prezentów, nawet Doctorek kilka dostał. Bardzo był zadowolony z tego faktu :D

Na początek zdjęcie choinki :

W tym roku to ja ubierałam choinkę

Prezenty od Bartoszki

Piękne rzeczy, które SAM Misio dla mnie wybrał z MACa z najnowszej kolekcji
Od Bartka, tak jak widzisz dostałam kosmetyki z MACa, z najnowszej kolekcji więc jestem mega szcześliwa. Schoko - bonsy, które totalnie uwielbiam! Ten zeszycik to album z naszymi zdjęciami, najfajniejsze jest to, że to są zdjęcia, których ja nie mam u siebie :D
Dostałam również od niego kostkę do gry DICE +, jest to mega fajna rzecz. Postaram się zrobić o niej osobny post. 



Słodyczki oraz bransoletka

Filiżanka oraz witraż motylek <3

Czapa i szalik
A na górze są prezenty od Bartka Rodziców. A jak Twoje prezenty ?...

1 komentarz:

  1. Wow, potem napisz jak sie sprawdzaja prezenty :* ja zaraz lece robic zdjecia :* i dodam jakos notke niedlugo :*

    OdpowiedzUsuń